GÄÄÄSSSSP

Efter tre år i dvala har jag tagit tag i mig själv och letat reda på lösenordet. Mycket har hänt, och ändå så känns bloggen forfarande som jag. Antagligen har dvalan inte lett till någon personlighetsutveckling likt den fjärlislarven genomgår i sin puppa. Såg att mitt senaste inlägg handlade om inköp av en ny cykel. Den gick två säsonger innan jag upptäckte glädjen över att köra oväxlat, s k fixie. Mer om den en annan gång då just den cykeln inte fungerar så bra så här års. Inspirerad av det bygget lät jag även bygga GUWS, the Gentlemans Urban Winter Steed som är en sk twixie. Byggd runt ett fotväxlat duomatic-nav, med en klassisk crescentram, brookssadel och lite annat vackert.
the Gentlemans Urban Winter Steed

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

hits